Κείμενα

Μαρία Αντωνάτου,  Θετική Ψυχολογία στο ελληνικό σχολείο: Μια πρόταση για την αξιοποίηση εφαρμογών της", στο "Θεωρία και Πράξη στην εκπαίδευση", 2ο ηλεκτρονικό περιοδικό της ΠΕΣΣ, Αθήνα, Οκτώβριος 2017, σελ. 36-43
 
 
Μαρία Αντωνάτου, Διαχείριση διδακτέας ύλης, εξορθολογισμός: Συνοπτική παρουσίαση
 
 
Μαρία Αντωνάτου, «Διαφοροποιημένη διδασκαλία: ο μετασχηματισμός των ασκήσεων σε ποικίλες, αυτοτελείς, σύντομες δράσεις αυτοέκφρασης» - 1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο ΙΑΚΕ, Το σύγχρονο σχολείο μέσα από το πρίσμα των Ανθρωπιστικών κια Κοινωνικών Επιστημών - Από τη θεωρία στην καθημερινή πρακτική, Πρακτικά συνεδρίου, Ηράκλειο Κρήτης, 24-26/04/2015, τόμος Α΄, σελ. 131-138
 
Διαφοροποιημένη διδασκαλία: ΣΥΝΤΟΜΕΣ, ΠΟΙΚΙΛΕΣ, ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΑΞΗ (ΔΙΣΕΛΙΔΗ, ΠΡΟΣΦΟΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ) ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-Μιά πρόταση σε 2 σελίδες.docx (67725)
 
 
Μ. Αντωνάτου, Κοινότητα έρευνας, μια μορφή διδακτικής παρέμβασης με ομάδα μαθητών, εισήγηση στο 1ο Πανελλήνιο συνέδριο ΠΕΣΣ ("Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις"), Κόρινθος , 23-24/11/2013, σελ. 46 - 51
https://www.pess.gr/images/praktika/synedrio1/Praktika-PESS-T%201%20-%20Korinthos%20-%202013.pdf
 
 
 
ΕΦΗΒΕΙΑ, μια έρευνα
 
 
 
 

Πειράματα Φυσικών επιστημών

BFASH_FE_PEIRAMAT_DRAST_2010 (1).pdf (2355117)

 

 

Εγχειρίδιο Ιστορίας της τέχνης

reader.ekt.gr/bookReader/show/index.php?lib=EDULLL&item=1012&bitstream=1012_01#page/118/mode/2up

 

 

Ειδική μαθησιακή δυσκολία (δυσλεξία) - Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου

www.moec.gov.cy/eidiki_ekpaidefsi/vivliografia/dyslexia_booklet.pdf

 

 

Εθνικός διατροφικός οδηγός για όλους

www.diatrofikoiodigoi.gr/files/PDF/KIDS.pdf

 

 

Δίστομο

e-theologia.blogspot.gr/2014/05/blog-post_30.html (Η σφαγή, μια εξαίρεση, ο ρόλος των ιερέων)

www.cretalive.gr/history/view/ton-ierea-tou-chwriou-ton-apokefalisan-brefh-ektelesthkan-kai-gunaikes-bias/171644

 

 

Κ. Πόρποδας, Αντιμετώπιση και αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών

www.e-yliko.gr/htmls/amea/prakseis_epeaek/yliko_gia_aksiologish_math_dyskolion.pdf

 

 

Σοφία Χατζηστεφανίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, Η Φιλοσοφία για παιδιά ως μελέτη περίπτωσης

www.philosophicalbibliography.com/attachments/140_Xatjistefanidou-Eisigisi-2011.pdf

 

 

Richard WisemanThe_Luck_Factor.pdf (141,8 kB) Πώς το άγχος επηρεάζει την καλοτυχία μας

 

 

"Το κύμα" (Το αυθεντικό κείμενο στο οποίο βασίστηκε η ταινία, που είδαμε στο 2ο ΔΣ στις 07/11/2013) - Πηγή: Κινηματογραφική Λέσχη Γυθείου: www.klg/kima.html

The wave-το αυθεντικό κείμενο.doc (116224)

 

Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία: Έντυπο περιγραφικής αξιολόγησης για το Δημοτικό
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antonatou3_20160520.pdf


Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία: Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, Αξιολόγηση από τους εκπαιδευτικούς αντί της ψηφοφορίας
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antonatou3_20160425.pdf


Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία: Μια πρόταση για την επανεξέταση της παρ. 15 του άρθρου 28 του Ν. 4186/13 (Ειδική Αγωγή)
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antonatou_20160425.pdf


Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία με μια πρόταση για ενιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των 6/θεσίων και άνω δημοτικών   σχολείων και η βελτιωμένη εκδοχή
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antwnatou_160215.pdf