Κείμενα
Πειράματα Φυσικών επιστημών
BFASH_FE_PEIRAMAT_DRAST_2010 (1).pdf (2355117)
Εγχειρίδιο Ιστορίας της τέχνης
reader.ekt.gr/bookReader/show/index.php?lib=EDULLL&item=1012&bitstream=1012_01#page/118/mode/2up
Ειδική μαθησιακή δυσκολία (δυσλεξία) - Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου
www.moec.gov.cy/eidiki_ekpaidefsi/vivliografia/dyslexia_booklet.pdf
Εθνικός διατροφικός οδηγός για όλους
www.diatrofikoiodigoi.gr/files/PDF/KIDS.pdf
Δίστομο
e-theologia.blogspot.gr/2014/05/blog-post_30.html (Η σφαγή, μια εξαίρεση, ο ρόλος των ιερέων)
Κ. Πόρποδας, Αντιμετώπιση και αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών
www.e-yliko.gr/htmls/amea/prakseis_epeaek/yliko_gia_aksiologish_math_dyskolion.pdf
Σοφία Χατζηστεφανίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Π.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, Η Φιλοσοφία για παιδιά ως μελέτη περίπτωσης
www.philosophicalbibliography.com/attachments/140_Xatjistefanidou-Eisigisi-2011.pdf
Richard Wiseman, The_Luck_Factor.pdf (141,8 kB) Πώς το άγχος επηρεάζει την καλοτυχία μας
"Το κύμα" (Το αυθεντικό κείμενο στο οποίο βασίστηκε η ταινία, που είδαμε στο 2ο ΔΣ στις 07/11/2013) - Πηγή: Κινηματογραφική Λέσχη Γυθείου: www.klg/kima.html
The wave-το αυθεντικό κείμενο.doc (116224)
Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία: Έντυπο περιγραφικής αξιολόγησης για το Δημοτικό
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antonatou3_20160520.pdf
Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία: Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, Αξιολόγηση από τους εκπαιδευτικούς αντί της ψηφοφορίας
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antonatou3_20160425.pdf
Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία: Μια πρόταση για την επανεξέταση της παρ. 15 του άρθρου 28 του Ν. 4186/13 (Ειδική Αγωγή)
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antonatou_20160425.pdf
Συμμετοχή στον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία με μια πρόταση για ενιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των 6/θεσίων και άνω δημοτικών σχολείων και η βελτιωμένη εκδοχή
dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_antwnatou_160215.pdf